Ny tränings-/fordonstestcenter i Bergkirchen och kommande datum för TPMS Expert Training

Nya expertutbildningsdatum

Vi är glada att kunna informera dig om öppnandet av vårt Ny utbildningscenter och fordonstestanläggning i Bergkirchen Tyskland. Centret är fullt utrustat med modern däckservice och testutrustning. Vi hoppas att den Ny lokalen kommer att hjälpa Schrader att ytterligare förbättra de tekniska tjänsterna och förse våra kunder med aktuell och robust information om testning av Ny fordon.

Det Ny centret kommer också att användas som en träningsanläggning och vara värd för olika träningspass, inklusive Schrader TPMS Training for Experts. Utbildningen är en praktisk utbildning som består av teoretiska och praktiska moduler som leds av en av Schraders TIA-certifierade utbildare. Innehållet i utbildningen är baserat på verkliga verkstadsfall och förbereder dig för service på TPMS!

Innehåll:

• EU-lagstiftning FN ECE R-64, klassificering och förståelse
  • TPMS teori gjort enkelt, praktisk workshop ca. 6,5 timmar
  • TPMS förändringar i dina verkstadsprocesser, Identifiera och använd som en möjlighet
  • Schrader EZ-sensor®, förståelse och användning

Vi är glada att kunna dela med dig att 2020 års TPMS för experter är GRATIS, du kan registrera dig för kommande utbildningar på följande datum:

Datum:

Plats:

16.03.2020

Köln, Tyskland

17.03.2020

Bergkirchen, Tyskland

25.08.2020

Köln, Tyskland

26.08.2020

Bergkirchen, Tyskland

För mer information om utbildningen besök www. TPMSAcademy.com eller fyll i registreringsformuläret (endast på tyska).