Schrader introducerar en Ny förprogrammerad sensor linje EZ-sensor® GO

Servar du ett stort antal tyska fordon? Ny EZ-sensor® GO är förprogrammerad för de flesta Audi, BMW, Mini, Mercedes-Benz, Porsche, Smart och Volkswagen. Sensor kan också programmeras för alla andra MAKE, Modell, YEAR som omfattas av EZ-sensor ®.

EZ-sensor GO På Autopromotec 2019 har vi lanserar en Ny linje i EZ-sensor® produktfamilj under namn: EZ-sensor® GO. Den Ny GO sensor kommer förprogrammerad för premium tyska märken som Audi, BMW, Mini, Mercedes-Benz, Porsche, Smart, tillverkade Volkswagen från 2016 och framåt, och kan programmeras till något annat fordon som omfattas av EZ-sensor®. EZ-sensor® GO finns i en Aluminiumventil variabel vinkel med aluminiumsilver (Art.nr. 2200-GO1), aluminiumsvart (Art.nr. 2200B-GO1) och aluminiumgråttitan (Art.nr. 2200T-GO1) ventiler.

"Vi tror att den Ny GO -linjen kommer att bli en stor framgång bland verkstäder som mestadels arbetar med tyska fordon. Kunderna kan dra nytta av en smal inventering genom att använda en programmerbar funktion hos sensor, men också ha en extra fördel att serva TPMS ännu snabbare som Ingen programmering krävs för de flesta tyska applikationer. ” - säger Dan Baker, försäljningschef på Schrader.

För mer information om EZ-sensor® GO, kontakta vårt säljteam Schrader-SalesEU@sensata.com

Klicka för att se komplett lista över förprogrammerade fordon