Schrader lanserar en Ny utbildningswebbplats

Schrader Academy

Schrader är glada att kunna meddela lanseringen av den Ny utbildningswebbplatsen: www.Schrader-Academy.com . Efter att ha varit på gång under de senaste månaderna är den Ny webbplatsen värd för uppdaterad TPMS online-utbildning, samt ger en smidigare, mer intuitiv användarupplevelse.

Med ett nytt utseende ger den Ny sajten användarna möjlighet att enkelt navigera igenom. Den Ny webbplatsen levererar en fullt lyhörd upplevelse och ger en sömlös övergång från surfning från dator till mobil.

”Vi är glada över lanseringen av vår Ny utbildningsplats. Jag hoppas att besökarna kommer att älska webbplatsens Ny utseende och känsla, särskilt uppdaterad TPMS online-utbildning som nu är mobilvänlig och ännu lättare att navigera igenom. Den Ny sajten är en annan del i Schrader Academy strategin och kommer inom kort att utvecklas till en one-stop-shop för all TPMS utbildningsrelaterad information, säger Wolfgang Fuetsch, Teknisk support Global Aftermarket.

"När vi strävar efter att förbättra varje aspekt av Schrader Academy på och offline närvaro, ger projekt som detta inte bara oss en enorm stolthet utan visar också vårt engagemang för engagemang för våra kunder och partners. Jag är oerhört glad över att dela den Ny webbplatsen med allmänheten ” - säger Fuetsch.

Schrader Academys webbplats kommer regelbundet att uppdateras med färskt Ny utbildningsinnehåll, inklusive aktuell information om våra TPMS -utbildningserbjudanden. Besökare kan utforska den Ny webbplatsen och registrera sig för TPMS online-utbildning på www.Schrader-Academy.com . För mer information, vänligen Kontakt på Schrader-AcademyEU@Sensata.com .